maanantai 29. kesäkuuta 2015

Pohjolan kesä on tänään

 
...ja  minä olen taas sairaana.
Onneksi tuli paketillinen viihdykettä ja tuo espanjankielinen dekkari on edelleen kesken. Tekemisen puute ei siis pääse iskemään, kun vain jaksaisi lukea tai katsella filmejä. 


On se tämä somen ja ryhmän vaikutus voimakas, kun olette saaneet minutkin tilaamaan tv-sarjan katsottavaksi. En ole harrastanut tv-sarjoja vuosikausiin, mitä nyt muutamia pakollisia tietysti. Tuo edelleen kesken oleva kirja tuo kielellään ja tyylillään mieleen yhden suosikki sarjoistani: Naapureina Madridissa. Seurasiko teistä kukaan muu sitä?





2 kommenttia:

  1. Oliko se se sarja jossa seurattiin sen yhden kerrostalon elämää? Musta se tuntu vähä vaisulta Serranon Perheen ja Perhelääkärin jälkeen, jokka on kummakki mun lempparisarjoja. Serranot mulla on DVD:näkin. Hitto kun ne on iskällä Kopsassa, muuten oliski voinu pyytää ne tänne!

    VastaaPoista
  2. Joo se. Tosiaan tykkäsin kyllä nuista toisistakin, en muistanutkaan. En koskaan onnistunut seuraamaan niitä kokonaan. Onhan tuo vähä erityylinen, vähemmän totisia suhteita, mutta hillittömän hauska.

    VastaaPoista

Ilahduta kommentillasi sekä minua että kanssalukijoita. Kommentit ovat blogin ainoa polttoaine.